måndag 18 april 2011

Ny uke - nye muligheter

Da var det mandag - igjen!

Jeg har hatt en herlig helg med 75-årsselskap for Robbans mormor og en herlig lang tur i skogen med svigemor + litt morro i studio.

I dag begynte jeg dagen med en dobbel kjöretime. Öve på å anpasse farten og terpe på höyreregelen i tettströk. Må si jeg egentlig hater hekker! De er bare i veien jo - man ser jo ingen ting. Men, det er vel egentlig bra, for da må man kjöre sakte.
I morgen tror jeg vi skal kjöre inne i byen. Det blir spennende..

I kveld skal jeg jobbe som personlig assistent. Det betyr at jeg forhåpentlig også får tid til å gjöre litt lekser også.
Om noen uker skal et arbeide på 10 sider leveres inn.. en liten minioppsats.. om musikk og stil.. tror jeg. Dette betyr at jeg må bestemme meg om problemstilning og emne ganske snart. Og finne intervjuobjekt(er).

Det er forresten nesten sommer her nå! HERLIG!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar