måndag 4 april 2011

Ekteskapsråd og dagen i dag

Bare et lite innlegg nå på kvelden. Jeg er på jobb. Dobbeljobb. Det vil si, jeg kan kombinere to jobb samtidig. Personlig assistent og oversetting.. ja, eller skolearbeide. Jeg er virkelig heldig som har denne jobben! Føler meg veldig takknemlig. Nå har jeg sittet i flere timer med oversettingen og tror det er på tide og ta fram boken om kulturjournalistikk som skal være ferdiglest til skolen i morgen. Det får bli kveldens lesing.  Heldigvis er boken ganske lettlest og bra. Etter skolen i morgen blir det mer oversetting og deretter har jeg styremøte med Væxjø Allmenne Kunstforening på kvelden. :)

Det var bare en liten oppdatering.

Jeg glemte forresten "ukas ekteskapsråd" forrige uka, så her kommer det (litt for sent bare..):
Gjør morsomme ting sammen! Spill kort, gå en tur ute, tren, bak boller eller brød eller noe annet som dere liker. På kvelden kan man også spørre hverandre om "dagens høydepunkt" og "nedtur". Da deler man både gleder og sorger med hverandre. :) Det er viktig at man har det gøy sammen og deler opplevelser.


/Sigrid

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar