fredag 8 april 2011

Forma-dagen 2011

I går var det FORMA for blant annet kulturvetare.
Det var forelesninger og workshops om å skrive og uttrykke seg, hvordan skrive CV osv.

Jeg var på en forelesning om å skrive musikk. Artisten og låtskriveren Eva Hillered
På hjemmesiden til Forma-dagen står dette om henne:

"Eva Hillered
Eva Hillered är en grammisnominerad, turnerande singer-songwriter och pedagog. Hon är författare till den första svenska boken om låtskriveri: Lathund för låtskrivare (Norstdts/Prisma)." 
For å gå inn på hjemmesiden hennes trykk her hun har også ute to album på spotify. 

"eeehhh.. kan jeg få en bild till bloggen snälla?"

Hun sang og spilte kjempefint for oss.

Det var kjempeinspirerende. Vi jobba med litt skriveövninger og fikk masse inspirasjon. Nå vil jeg skrive mer musikk!


Foruten workshopen med Eva, var maten et stort höydepunkt - best av alt - den var GRATIS!

Jeg gleder meg allerede til FORMA 2012!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar