torsdag 21 april 2011

Lately

Dette har skjedd.. de siste ukene.


Katten har solt seg i vinduskarmen.

Vi har innvia den lille "bøtte"-grillen vår.

Hjemmelaget potetsalat..

Burger med friskobrød = best!

Mums!



Grill!

Våren har kommet, det betyr masse liv på engen!

Vi fant solbriller på TIGER.. Fin, ikke sant?

Disse ble med meg hjem.

Jeg har lært meg å knyte slips med Tieroom.se

Såå fin!

Slips er hot. Men hetere på Robert! :P

Jeg ble sugen på softis - så vi tok en times biltur til IKEA.

Yo! 


Namenam!


Is er godt!

Jeg har funnet en fin sti i skogen.

Bildene er tatt ca kl 6 på morgenen. Magisk stillhet!

Vakkert.

Jeg har øvelsekjørt på kjøreskolen. Her satt jeg i bilen og venta på kjørelæreren min Lars. Han er morsom. 

Grilling på engen med andre kulturlederstudenter.

Vinke til kamera..

Årets første jordbær. Godt! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar