lördag 11 december 2010

"Liksom-bestemor"

Jeg er så glad i en gammel dame i grenen (dvs, den lille menigheten i kirken). I begynnelsen da jeg ble kjent med henne var hun liksom "bare en gammel dame", men nå som jeg har blitt bedre kjent med henne kjenner jeg en så utrolig stor kjærlighet, hun er min "liksom-bestemor". Det er godt å ha "liksom" besteforeldre når mine egne er så langt borte. 

Vi hadde julefest i kirken i dag. Jeg hadde en julequis og jeg sang en sang mens robban spilte piano. Begge deler gikk kjempebra og vi hadde det kjempemorsomt. Vi var ca 35 personer. Alle hadde med seg noe til festbordet. Godt var det, alt fra rumensk julemat, svensk og finsk. 

Nå er det deilig å være hjemme igjen etter 7 timer i kirken med forberedeler, fest og rydding. Tror jeg kommer til å sove godt i natt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar