torsdag 23 december 2010

Bunad

Jeg fant ut i dag tidlig at jeg er like stor, om ikke litt smalere, enn da jeg var 19. Jeg prøvde på en kjole jeg sydde når jeg skulle være brudepike til Marianne. Morro! Da jeg så den henge i skapet i går var jeg sikker på at den kom til å være for stram. Haha. Og jeg som synes jeg har blitt en lite tjukkebolle de siste månedene siden  jeg sitter hele tiden og jobber. Men nå håper jeg at jeg kan bli klar med oversettelse jobben i løpet av en måned. Jeg må jo også i løpet av denne tiden også lese til juridikk tentamen (eksamen) som er LØRDAG 15 januar. Hvorfor en lørdag? Ja, det lurer jeg også på.

De siste gangene jeg har vært i Norge har mamma antydet at- du snakker norsk, men med svensk tonefall. I går sa hun imidlertid at jeg høres helnorsk ut igjen. Det er godt! :)

Jeg har jo lagd en ny "headder" igjen. Robert synes den forrige var så skummel. Hahah.. Denne er et bilde fra 17 mai i 2009 (dere vet - da Norge vant Eurovision!!) og jeg har på meg mammas sognebundad. Som heldigvis ikke passer henne - men meg :P

1 kommentar:

  1. Nu tror jag du får problem med det svenska kungahuset, Sigrid! Det ser precis ut som om det vore kronprinsessan Victoria!!!
    Dessutom - 17 maj 2009 hade somliga sin bröllopsdag - 34 år gammal så det är DET man firar den dagen, inget annat väl;-)

    SvaraRadera