måndag 14 december 2009

Helgen som har värt!

Boooga!

I helgen var vi en tur i Lund på et hjemkomstparty for Leo som har värt missionär i to år i Malaga i Spania. Det er veldig vanlig at folk, särlig gutter reiser to år på misjon i kirken jeg går i. :)
Det var morro å se han igjen. Han hadde ikke fått med seg at Robban og jeg hadde gifta oss. Hihih.. Nå har vi jo faktisk värt gift i over 9 måneder. OG! Vi fikk en bryllupspresang fra en familie i USA. 500 kronor, så underbart! Jeg tenkte först at det passer bra til tannlegeregninga.. Men tror vi heller skal kjöpe noe fint som en fin mugge eller et fint fat. Vi önska oss penger til bryllupet ettersom vi både virkelig behöver å ta lappen. På fredag skrev foresten Robert inn seg på en kjöreskole, så nå håper vi det går fort til han får lappen... og at det ikke blir så kallt i vinter. Rognebära henger fortsatt på trärene - noe som peker på at det blir en kald vinter. Brrrr!!

Vi Overnnatta i leiligheten til to venner og på lördag reiste vi med svigerforeldrene over til Köpenhavn og gick en session i tempelet. Det var utrolig herlig!
Virkelig den beste plassen i hele verden.. på jorden.. hahaha!

Etter tempelbesöket gikk vi på ströget, åt på en tyrkisk buffè og på julmarknad på tivoli. Det er så utrolig fint med alle lys og dekorasjoner. Julestemning!! :)

Jeg har fått litt dilla på arkitektur. Så jeg tok masse bilder fra byggninger i köpenhavn.. Byggninger med söyler og tempelfronter, voluter og andre arkitektoniskeseverdigheter.
Jeg tror Robban er litt lei av at jeg sier "se der - en tempelfront! og den der borte har den masse barokkinslag.. oj - den har jo en kuppel!"



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar