lördag 3 september 2011

Mera lilla längtan..



Är det första gången du läser om lilla längtan? Isåfall bör du kolla in detta inlägget, så forstår du vad det handlar om. :)

De senaste dagarna har i princip gått med på att sitta med symaskinen, klippa och hitta knappar. :P  Vi har också inhandlat en tekstilsax - som jag älskar. Innan klippte jag med en liten kökssax.

"Adoptionsförmedlingen" av nallarna går så det ryker. Jag har fått inn "beställningar" på tilsammans över 50 nallar. Jag trodde inte ens att de 20 som hänger på utställning på palladium skulle gå med.

Jag är djupt rörd och tacksam för allt stöd, goda ord och donationer. I skrivande stund har facebook.com/lillalangtan 80 "gillar". Tack så mycket.

Det finnes vänner och vänner av vänner som har bloggat om projektet, och även människor som jag inte känner som har donerat en liten summa. Alla bäckar små.. <3 TACK SÅ MYCKET!!

Nu ska jag se om jag kan få sytt ett par till, sedan MÅSTE jag plugga. Jag ska ju faktiskt skriva C-uppsats denna terminen.. även att jag heller syr nallar för att kunde adoptera. Jag vill heller ha ett barn än en kandidatexamen, men utan skolan så får jag ju ingen CSN (eller i detta fallet pengar från norska Lånekassen..) och tak över huvudet måste man ju ha.


Tack igen alla underbara!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar