måndag 12 september 2011

Köpmansdisk

Köpmansdisk
(Bilden är lånad från blocket-annonsen)

Denna hittade vi på blocket. Den ska stå i hallen i nya lägenheten. Jag älskar fynda. 250 kr. :) Den är även snyggare i verkligheten.

Jag har föresten blivit förkyld. Det passar dårligt, särskilt eftersom jag har ett 30-tal nallar jag måste sy, C-uppsats och andra skolgrejer som måste göras.. pluss renoveringen av lägenheten.

Sen så måste vi ju snart bör packa och städa här.. Dygnet skulle gärna haft fler timmar.. eller om man bara inte hade behövd sömn, så hade ju det löst en hel del problem. ;)

Apropo sömn.. nu är det dags att sova. Natti natt!

2 kommentarer:

  1. Wow, vilken snygg köpmansdisk, och vilket bra pris! En sådan har stått på min önskelista ett tag :)

    Jag är också förkyld, lite besvärligt när man har saker man borde göra... Hoppas du kryar på dig snart!

    SvaraRadera
  2. Blocket är bra! :) JAg har redan kryat på mig! Det gick snabbt som tur är. :)

    Nu är det din tur att krya ;)

    SvaraRadera