torsdag 2 juni 2011

Uppsatsskrivande

Siden min oppsats skal väre inne neste uke, og kjöreskolen er stengt nå (det er jo langhelg) så skal jeg fokusere på uppsatsen. ..også fyller jo min herlige mann år på lördag.

I dag har jeg lest igjennom intervjuene og pröver å sette opp en eller annen form for dispositisjon. Det er ikke helt lett. Jeg kommer hele tiden på nye ideer på ting jeg kan ha med. Det er vel bra.. for jeg har fortsatt 5 sider til jeg må skrive.. eller vent litt.. jeg har jo bare 1 punkt radavstand.. oj.. men jeg har jo egentlig bare 3 sider til jeg trenger å skrive. oj.. Det var jo ikke så ille! Yes!

Da er det virkelig på tide å binde sammen med litt mer pensumlittratur. Det er egentlig det vanskeligste. Heldigvis er ikke denne oppgaven så seriös. Men til hösten skal vi skrive C-uppsats. Den kommer til å publiseres slik at alle kan lese den.

Jeg lurer på om jeg skal skrive om treningsmusikk. Hva hörer folk på når de löper, kvinner, menn? Hvorfor.. Gym-musikk? Pilates, yoga.. Hvilken faktor er det som spiller inn på god treningsmusikk?

Eller så har jeg en ide om å sammenligna barnemusikken fra da jeg vokste opp med den som finnes i dag. Det som blir vanskelig her er jo at siden jeg har vokst opp med norsk musikk så burde jeg oså undersöke den norske barnemusikken i dag. Hadde värt enklere om jeg hadde värt i norge. Men det kanskje kan fungere likevel.

Har du en god ide for en C-uppsats i musikkvitenskap? Kom gjerne med ideer! Det blir jeg glad for. :)

Jo.. tilbake til denne uppsatsen. :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar