tisdag 28 juni 2011

Pass

Så.. I dag har jeg fikset det som var en av grunnene til at jeg reiste hit i sommer. Nytt pass og nytt visakort med korrekt navn på. Eller det vil si, jeg har ikke fått det enda, men nå skal det være på g, og klart før jeg reiser hjem  igjen. Så herlig det skal bli neste gang jeg skal på ferie - å reise som Fru Blomberg i papirene, og ikke som Frøken Brosvik. Me likes!

De tok bilde av meg der borte og fingeravtrykk. :P Hadde jeg tenkt på at de skulle ta bilde hadde jeg kanskje fiksa meg litt mer i dag.. Men men.. Prisen på pass har gått ned med 500 kr siden forige gangen jeg skaffa meg pass - så jeg er fornøyd med det ihverfall..
apropo priser...
Jeg var også en tur innom Coop Mega (matbutikk). Kjøpte en halv liter yoghurt, en pakke lomper, saft og halstabletter. Vet dere hvor mye det kosta eller? 79 kr! Helt utrolig! Må si at jeg savner prisene i Sverige.

Møtte forresten en gammel skolevennine og hennes datter på passkontoret. Det var morsomt, og den lille jenta er såååå søt! Bare smilte og lo hu! :)

1 kommentar:

  1. Veldig koselig å se deg igjen også:)
    Hadde tenkt å skrive til deg på facebook også,men det gikk i glemmeboka, hihi...

    SvaraRadera