fredag 10 juli 2009

Antagen!




Till hösten börjar jag på Växjö universitet på kulturledare programmen. Va kult! Då kommer jag kunna plugga lite musik igen. Grymt!
Det betyder också att vi kan söka på studentbostader nu. :)
Jag ser mycket fram emot skolstart!
Ny hoppas jag bara Robban kommer inn på snickeriet eller någon av kursen som han har sökt. Min man är så fett grym på så mycket! :) Det var helt underbart här om dagen då han spelade på min bas (fick den till min 18-års dag, men har inte spelat så mycke..). Det var så himla kul, för han är så duktig! Den skivan de jobban med nu kommer att bli råbra!

I dag har jag senvakt. Börjar inte för 14.45. Jag är glad jag har flest dagvakter. Det blir lite tokigt med seinvakter midt i veckan eftersom Robban är färdig på sitt jobb då jag åker till mitt. Inkluderat dagens kväldsvakt har jag bara 6 sådanna kvar innan vi åker tillbaka till Sverige.

Vad tycker ni om min lilla Blomberglogo? Jag tycker den är grym :P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar